I won't let the sun go down on me

Satt och kollade på påminnelser i min mobil och hittar I won't let the sun go down on me. Hah Historia: pdol när jag skulle hem på natten så sätter jag mig bredvid en kille som lyssnar på musik och frågar om jag också får lyssna. Så då slog han på den här och den var ju sååå bra :P så jag skrev upp den på min mobil :P  Roligt minne! Han skulle av före havsbadet men glömde helt av att hoppa av så han fick gå hem från havsbadet HAHA

However, har haft lite familje mys. Mamma hade köpt räkor och lite alkohol (juice till lillebror) Så vi har skalat räkor och kollat på filmen : Vad kvinnor vill ha =)  Haft riktigt trevligt men även förätit mig på mackor så magen känns helt uppsvälld =)

Men men nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa på min underbara Åsa Larsson- Solstorm. I'm stuck as usually ;)

Har för ovanligheten skull haft mkt att göra idag. Vart på stan och var såå köp sugen men hittade absolut inget jag ville ha. inte ens smink. Jag har blivit alldels för förnuftig och tänker : behöver jag det här? nej!!

Sen har jag och mamma sökt gummistövlar och friluftsbyxor. Och sen har jag klippt Maggie =)

Imorgon ska jag och mamma till Kiruna på en tripp.

hejs hejs ha en bra kväll.

pssss var på en jobb intervju idag. Jag tror det gick bra och hon verkar hur snäll som helst hon som jag pratade med! Jag håller tummarna helt enkelt =)


Räkor. Bara jag som tycker det ser lite läskigt med ögonen?


Mamsi :P


Axels läskiga glas :P


Axel blev galen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0