hey sunny day

Vilken skam att stå inne och jobba när det är utomlandsvärme ute. Svetten rinner ner för ryggen och man vill bara komma ut i solen. Men nu har jag slutat och måste säga att det har varit en riktigt kul dag på salongen, hade kunder inbokade hela dagen, dock var det en som inte kom.

idag är jag iaf barnvakt åt lillebror, för mamma ska på tjejfest.
jag är som lite naiv. Morsan ringde mig på jobbet
mamma: hej jag ska på tjejfest ikväll!
jag: ååh vad kul! (jag trodde såklart att jag skulle få följa med och blev super glad)
mamma: och jag tänkte du kunde vara barnvakt.
jag: ja, jo det kan jag väl.

Så ikväll ska jag och lillebror spela minigolf men helst hade jag väl velat ligga i sängen och glo på tv hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0