Hemma :)

Borta bra men hemma bäst! Så är det alltid =) Men har haft det riktigt skönt i stugan. Har legat och läst, och löst korsord. :P
På lördagen så hjälpte jag till att kratta hela gården tog kanske 3 timmar och sen sprang jag ut i skogen för att plocka hjortron. Fick hela 3 liter =) Men på slutet höll jag på att dö av alla mygg. fick inga myggbett för morfar hade sprayat ner hela mig med myggmedel men dom var runt hela ansiktet och jag svalde nån och fick nån i ögat. förjävligt säger jag! men lyckades fylla hinken ;D

Idag så har jag plockat lite blåbär, men det var för mkt mygg så jag gav upp.. =)  Men som sagt en skön helg.
Har också lyckats skär mig fingret, lite mer och spetsen hade åkt av hah :P

Helgen skratt: Jag och mormor skulle göra en paj med tomat, pesto och mozarella.  så hade mormor köpt riven mozarella hahahah höll på att dö av skratt och skrev sms till mamma :P Hon tyckte också det var festligt:P vem köper riven mozarella:p hahahaha Nåja det kan inte vara lätt att veta=)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0