God morgon måndag

Suck vad trött jag var imorse! men vaknade till när jag fick ett sms att Sandra som behövde en klippning =)  Men hon skrev precis och vi flyttade den till 15.00.  så jag tänkte vara duktig och ta en promenix. Måste börja med tränandet nu. På tal om träna. Träningsvärken är 100 gånger så värre idag än igår. kunde knappt kliva upp imorse. Det känns i kroppen ååh men man ska se det positivt och jag trotsar den. Jag ska fan komma ner i mina gamla jeans igen! Om jag så måste kämpa som en nöt!

btw blev ingen skräckis igår. Axel var tvungen att gå och lägga sig så vi får se den idag ist ;D h0h0

Annars har jag faktiskt inte så mkt mer att berätta för er men det kommer nog mer ;D 

puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0