Fredag hela dagen

Skrev faktiskt ett inlägg imorse men hann aldrig genomföra det så jag skriver ett nytt med tanke på att nya saker händer. Ringde Carro för hon hade messat mig på morgonen men var aldelles för trött för att orka svara andra gången. Hon skulle iaf iväg och fika med Tommy och lilla Ebbe så jag hängde med. Vi flyttade sen bilbarns stolen till min bil och drog iväg på jakt efter hårfärg =) gjorde lite ärende på banken med, hade betalat för mkt i skatt och sånt gillar vi :D

Så nu sitter jag hemma och Carro sköljer nu av färgen och Lilla Ebbe sover =) han är såå söt och liten! bara 8 veckor på måndag tror jag :)

Ska nog följa med Carro till Jokkmokk imorrn och vara där tills på söndag! DÅ VET NI JOKKISAR! ring mig! har nästan ingens nummer i mobilen :( men jag ska inte dricka! men jag kan följa med på skiva ändå.

Igår somnade jag till Harry Potter, det var myys. Såg på Harry Potter och den flammande bägaren. helt okej film har sett den för nått års sen men kom inte ihåg nått av den förutom det jag läst i boken. En sak jag inte riktigt förstår varför tycker alla att den där Roger Pattison är så snygg? han är inte ful men absolut inte så snygg så jag hoppar jämfota och skriker hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0