Förväntansfull

Berättade jag att igår så skickade jag in ungefär 5 ansökningar till Sälen.. sista anmälningsdagen var den 4/9. Så jag behöver kanske inte vänta så jätte länge på svar? Dock försöker jag inte förvänta mig nått och hoppas för mkt. Men åh vad kul det hade vart! Endel jobb verkade hur roliga som helst!! Till exempel konferensvärd och grupp & konferenssäljare. Fjäsk jobb men jag tror jag skulle passa perfekt! Sökte även lite andra jobb som diskare och lokalvårdare. Kanske inte dröm yrken men jag får vistas i en rolig miljö med glada människor och jag får tid till att åka snowboard. Vilket verkligen inte är illa ;D ååååh jag håller tummarna!! För mig, Anna och Janne:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0