fisdag

såklart hade jag svårt att somna igår med. Det är bara psykiskt när man vet om att man ändå inte ska jobba dagen efter. Jag lyckades sova till halv 1 idag trots att alla försökte väcka mig hela tiden. Hoppade direkt in i duschen och sen ringde Ida och frågade om jag skulle med och fika med henne och Carro =)
Vilket var riktigt trevligt=) såklart var lilla Ebbe med som bara är 7 veckor! så söt :D Sen kom Tommy även förbi och joinade oss =)    Men nu är man hemma och jag ska åka till Iris på kanske 45 min och klippa henne =)

Är så sugen på onsdags pub. Har hört rykten om att det är den sista och jag har aldrig varit där! vill, vill men ingen verkar så sugen på det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0