Filmerna gör min dag

när jag är helt klar! Då ska jag slänga mig framför tv:n med en skål popcorn och se på film. Så otroligt skönt, är helt slut. Detta är faktiskt försöka gången jag sitter ner sen jag kom hem.

Jag var ju som sagt förbi videoaffären aka Ida och Alex hahaha Så dessa har jag att välja mellan ikväll.


Har aldrig sett den.                     Har hört är jätte bra!                  Den är bra!! har sett den och tvekar då          
ingen aning om den är bra.        Men kanske mer en helg           inte att se den igen, kommer inte riktigt
                                                   film, trist att slösa en succé      ihåg allt, men har för mig att den var bättre än 1:an
                                                   för en måndag ;)
                  
                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0