....

Har små bråkat med mamma som vanligt.. Hur ska jag kunna bo här? Men jag är väl less på så mkt, och har ingen att prata med.. Har tappat kontakten med varenda en.  Är det nått roligt eller nått tråkigt att berätta finns det ingen som ens skulle bry sig i att lyssna och jag är så less på att ringa. Har slösat så mkt pengar och tid på att försöka hålla kontakten när ingen annan ens orkar lyfta på fingret. Nåja, Saknar er alla iaf. puss och tjo. snart kommer bilder från helgen, ska bara krångla klart med facebook nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG BRYR MIG! o jag vet att kontakten är knakig men alla (jag) har så mkt med mitt. jobba, plugga, fara hit o dit ja du vet. men det är ingen ursäkt iaf. Lovar att bli bätre på att höra av mig när jag flyttar till jmk, då är det ju inte så långt i mellan oss :) saknar dig ska du veta!

2009-08-13 @ 21:20:29
URL: http://lisaaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0