dimman here we come ;P

wie det blev fest ikv =) jag säger väl det jag alltid säger: jag ska försöka vara lugn.... haha

men grabbarna skulle iaf grilla på dundret så jag och Janina ska snart dra dit och joina, men de hade inte åkt dit än så =) Jag tror det kommer bli en riktigt kul och spontan kväll:P Känns lite som Örebro när man kunde ligga i soffan en söndags kväll och helt plötsligt säga: vafan vi drar på björnstugan! Jag har en flarra vin i kylen ;D

vi säger tack och hej från en glad Matilda =)


Glömt att visa bilderna från student bilden. tog bara den här.
Lite frän när jag fick albumet. det är nästan lika stort och tjockt som skolkatalogen men i den är det vimmelbilder från både balen och studentdagen plus ALLA studentbilder i hela Örebro. åh hade verkligen velat ha den katalogen men det kostade 400 kr! kändes inte värt det när man inte är helt 100 i plånboken. Så tog en bild ist =) Men ni som har sett bilderna, visst är ALLA ORANGA


Kommentarer
Postat av: An

Själva katalogen klostar inte 400 kr, hela PAKETET som du fick hemskickat kostade de:P du kan ju skicka tillbaka en del och bara behålla katalogen;)

2009-08-12 @ 23:31:23
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: Annie

Fick aldrig dvd:n, men ska köpa katalogen och skicka tillbaka klassfotot. Det kommer ändå bara att ligga i en gammal låda någonstans sen.

2009-08-13 @ 18:34:13
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: Stina

Hehe jaa, jag såg bilden hemma hos Emy. Bilden va väldigt röööd! men kanske beror på golvet och väggarna i gympahallen..

2009-08-14 @ 10:01:45
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0