Booring

Jag har nog blivit världens tråkigaste människa haha men det gör inget =)

Igår låg jag och läste till 3 på natten. Jag brukar alltid somna när jag läser, men inte denna gång. Vid 3 la jag alltså unden boken som jag började läsa på i förrgår. Alltså har jag läst ut 2 stora böcker på 4 dagar? haha
Jag låg och tänkte på en massa strunt som vanligt när jag ska försöka sova på det "normala" sättet. Alltså ligga ner med lampan släckt och blunda. Men det funkar inte riktigt för mig, min hjärna flyger bort någon helt annan stans.. Tankarna tar ju aldrig slut.

Jag somnade runt 5 tiden och klev upp halv 10. men mellan 8- 9.30 var jag vaken..  Vilken G, kommer vara helt död idag..
Ska iaf till Kiruna snart med mamma. Jag vet varför vi ska dit men jag fattar det ändå inte? Nåja kan vara värt ett försök =)


Nu ska jag ta en snus och kolla Greys anatomy tills helvetet brakar lös =) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0