blahabla

Mamma tvingade upp mig ur sängen vid 11 tiden. Det kändes omöjligt och väldigt jobbigt men hon gav mig frukost sängen så tack vare det lyckades jag pallra mig upp.
 Det måste vara det bästa som finns, frukost på sängen och morgon tv påslagen. Men sån höjdar frukost var det väl inte, jag ska vara utan mjölk nu i 2 veckor och läkaren sa att jag också ska undvika laktosfri mjölk/smör. Kan säga att det är lite svårt när man faktiskt har mejeriprodukter i praktiskt taget allt, speciellt frukost. Så den bestod av macka med salladsblad (ist för smör) sen paprika och skinka. Låter säkert hel skumt med salladsblad som smör men det är faktiskt gott och man känner sig lite nyttig :D Sen te utan mjölk vilket är urk..

Vi åkte iaf till Nautanen för att plocka blåbär. dom var jätte goda och jag körde 50/50, en i munnen och en i hinken, höll på att få spader när mor min sa att vi skulle åka och handla. blå om fingrar och mun ;D

Men vi var inte ute så länge och jag slapp affären.

Har faktiskt bara städat efter det, höll nog på ett antal timmar. Har verkligen röjt ut allt! Alla små grejer som man kan kasta och har gjort om i hyllor och förvaring osv. Jag tror jag trivs helt okej nu. plus att jag la DVD filmerna in i en låda. Det ser så fult ut när dom syns.

Sen kom Anna förbi, satt och snackade lite och sen klippte jag henne =) hon skulle dra sig mot Izza seeen =)

Men nu ska jag väl hoppa ner under täcket, har inte så mkt mer att göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0