Ännu en gång

Kändes som om jag blivit överkörd av tåget idag igen. Varför är jag såå trött?

nåja igår blev det som sagt film men jag kände inte för att dra hem direkt. Ringde Mallan och hon skulle på räggen med Ninnie, så jag hakade på =) Drog förbi nån fest där alla skulle iväg men istället flyttades festen till Hanna W. Så vi satt där. =) Var trevligt att se lite folk och grymt skönt att vara nykter :D

Efter 12 tiden stack jag och Ninnie och jag drog hem, la mig framför American history X. men somnade nästan direkt =)
Så 12 timmars sömn har jag fått och en rejäl utskällning av mamma för att jag sover så länge. bull shit. haha 
 
Sen har jag mest tagit det lugnt, badat badkar och slappat. Ska göra flätor på lillebror snart. känns inte så motiverande. Han tycker allt för ont, man får inte ens kamma hans hår, så det lär bli en massa bråk idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0