ÅH VAD ÄCKLIGT!

Jag låg och läste på soffan när jag hör nått konstigt. ser att Molly står och spyr på mattan. Så jag tar henne ut för hon springer direkt mot dörren. Vi tar en kort promenad och när jag kommer in i dörren ser jag att hon tuggar på nått. Det är nått knastrande ljud men jag tänker att det är en kvist så jag börjar dra en "gren" från hennes mun när jag helt plötsligt ser att det är en MUS!! Samtidigt som jag gör det så ringer jag mamma på jobbet. så precis när dom svarar så ser jag att det är en mus jag håller i handen. Jag skriker och skriker och ropar att jag vill prata med mamma. Jag har aldrig vart så äcklad förr.

Har tvättat mina händer 5 gånger men det spelar ingen roll vill fan kapa av mig handen, känner hur jag håller i svansen.

Axel agerade storebror och skulle ta bort musen men börjar tveka så jag går till grannen och frågar om hjälp då kommer Axel ut med musen precis bredvid mig. Får panik och gallskriker av gråt upp till toaletten och låser in mig haha

Okej det låter säkert hur fånigt som helst men helvete vad hemskt det var! Nu kan jag inte röra Molly mer. Jävla hund!

Jag kan inte få bort det där knastrande ljudet från Mollys mun heller. Det hör förstörde min dag totalt. Kan inte göra nått med högra handen. blir äcklad.

Kommentarer
Postat av: Annie

Låter som att nån kommer att få mardrömmar inatt;P

2009-08-18 @ 20:01:24
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag skojade inte, men jag förstår absolut dina känslor för tillfället! Varenda gång jag ska upp på vinden är jag livrädd för att stöta på fanskapet till gnagare! Du får tänka på något annat roligt istället när du ska sova ikväll, så löser det sig nog! :P

2009-08-18 @ 20:44:13
URL: http://candy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0