2 dagar och 1 natt i Jokkmokk

Drog som sagt till jokkmokk igår och träffade Lisa direkt. Var kul att träffa den bruden =) Vi kråglade med att fixa skjuts till Koskats men det gick inte så bra så vi bestämde oss för att jag skulle låna bilen av Magnus. Sagt och gjort.
När jag kom dit möttes jag av den trevliga överraskningen att träffa Amanda som hade tagit sig till små vägarna ända från Örebro :D hon hade inte sagt nått till nån! Träffade även dom andra brudarna och det riktigt kul =)
Alla satt och drack lite öl men jag var duktig och höll mig nykter, skulle ändå in till Jokkmokk sen på kvällen. Vi grillade lite och hade trevligt =)
Vid 7 tiden åkte jag till Jokkmokk och mötte Carro, Annika + lill Ebbe och gick till gymmet. Blev ett grymt skönt tränings pass 1 ½ timme. Efter åkte vi till Östansjö, där vi satt och surrade till halv 12, höll på att somna vid bordet så jag gav upp och slängde mig i sängen.

På morgonen blev det kaffebryggan i fin vädret och efter blev det lunch i Forsviken. Har aldrig vart där och ätit. super god mat! Blev souvasrulle med våffla som efterrätt =) Vi blev även bjudna på maten, jätte shysst :P

Sen drog jag och Carro till Purkijaur och hälsa på hennes kompis och sen till hennes morfar därefter mot Gällivare.

Summakardemumma= Jätte mysig och trevlig vistelse i Jokkmokk =)


Amanda och Lisa som inte ville bli fotograferade




Lindvi grillmästarn =)

Min goda körv, åt nog nästan upp ett helt paket haha

En groda som killarna skulle kasta på mig, skrek som
 en tok och sprang in i stugan haha


Jag och Annika körde utfall och det känns i rumpan idag

Carro gör situps men ser mest ut som en ny bebis
ska komma ;D


Annika innan färd tillbaka

Vacker utsikt över holmen =)

Annika och Magnus när vi tar morgon kaffe i solen



Magnus med lilla Vidar som jag är låtsas faster åt,
En riktigt charmig och söt kille lilla Vidar =)


Och här har vi sööt Ebbe som jag är låtsas moster åt.
Han blir 8 veckor nu på måndag och så söt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0